Servei de suport digital gratuït d’atenció ciutadana

  • Nou agent telemàtic a l’Ajuntament de Caldes de Malavella

L'ajuntament de Caldes de Malavella amb el Consell Comarcal la Selva incorporen un treballador com agent telemàtic per ajudar als veïns i a les veïnes a fer gestions online dins el programa Treball i Formació.

De fet, la persona que es va incorporar divendres passat portarà a terme tasques d'auxiliar administratiu per donar suport a la ciutadania en els tràmits electrònics amb l'administració o organismes públics. De fet, alguns dels serveis que s’hi poden trobar són:

- Identificadors i certificats digitals

- Sol·licituds telematics

El servei es pot trobar de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores a l’Ajuntament de Caldes (entrada pel pati de Cal Ferrer). Es pot demanar cita prèvia a través de whatsapp al número de telèfon 651 654 258 o a l’adreça electrònica Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..


El programa Treball i Formació té com a objectiu ajudar a millorar l'ocupabilitat de persones amb dificultats d'inserció laboral.