El projecte Eduquem en Valors segueix avançant i estrena una tercera temporada

La temporada 21/22 del projecte es dona per inaugurada amb l’arribada als centres educatius de la Tina la Superheroïna

 

El personatge de la Tina la Superheroïna continua conquistant els caldencs i caldenques més petits. La Tina és el personatge del projecte #EduquemEnValors i que té l’objectiu d’ajudar a l’Escola Esportiva Municipal a entrenar competències emocionals a més d’habilitats útils per a la vida. Després d’unes merescudes vacances la Tina ha visitat als més menuts de l’Escola Esportiva, concretament als grups de Psicomotricitat i Poliesportiva. Amb aquesta visita es dona per inaugurada la temporada 21/22 del projecte.

Per a l’ocasió l’entranyable personatge va dur bosses per als nous participants en l’activitat, també va portar unes targetes que s’aniran entregant al llarg del curs a tots els nens i nenes.

Per últim la Tina va sorprendre els infants amb un material per treballar una dinàmica d’autoconeixement. Tots els participants van quedar molt contents de la seva visita.

 

Inici del projecte #EduquemEnValors als itineraris esportius de l’Escola Esportiva Municipal

El passat divendres 22 d’octubre es va presentar una nova edició del projecte, adreçada als itineraris esportius de l’Escola Esportiva. A partir dels valors de l’esforç i el respecte, els valors principals del projecte, es van compartir amb els participants conductes i accions per convertir-nos en millors persones i esportistes.

Durant la mateixa tarda van entregar-se les targetes de valors que recullen conductes i es va poder començar amb una de les activitats principals del projecte: la graella d’autovaloració que promou que els infants avaluïn el seguiment que han tingut de les conductes al llarg de la setmana.

El passat 3 de novembre es va fer entrega de les samarretes d’escalfament que fan difusió del projecte i que els equips de l’Escola Esportiva Municipal vestiran en totes les competicions on hi participin.

 

El projecte Eduquem en Valors

El projecte Eduquem en Valors va iniciar-se el 2018 amb la proposta de fer dinàmiques de treball aplicades a diferents itineraris esportius per estimular bones conductes sobre el terreny de joc impulsant valors com l’autoestima, l’esforç, l’esportivitat i el respecte, la igualtat i pertinença al grup.

La temporada passada el projecte s’ha ampliat arribant a nens i nenes de 4 a 7 anys. Per a l’ocasió es va introduir un nou personatge: una superheroïna el nom de la qual ha estat escollit pels mateixos usuaris. Es tracta de la Tina Superheroïna.

El projecte va ser ideat per l’empresa Tot Oci i amb el suport de l’Ajuntament de Caldes de Malavella porta desenvolupant-se durant tres temporades a l’Escola Esportiva Municipal.