El MNACTECBUS estarà a la plaça de la Selva a finals de gener.
Exposicions, activitats i molt més en el MNACTEC Bus, l’autobús itinerant del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, que visitarà Caldes de Malavella del 31 de gener al 2 de febrer. Estarà instal·lat a la plaça de la Selva de 9 a 13 hores i de 15 a 19 hores.
Es tracta d’una nova proposta pedagògica del MNACTEC per apropar el coneixement a tots els pobles de Catalunya. L’autobús acull activitats interactives, immersives i tecnològiques que van un viatge pel passat, el present i el futur, tractant temes com la transició energètica, el transport, l’activitat humana o el patrimoni i la cultura industrial catalana.
Totes les activitats programades són gratuïtes i pensades per a diferents públics. Hi ha espais de jocs per a infants a partir de 3 anys, activitats dinamitzades per grups escolars, reptes que s’han de resoldre en família i exposicions per a tots els públics.
