L’Ajuntament de Caldes de Malavella informa que demà dilluns 18 de novembre de 2024 començaran les obres d’urbanització dels carrers Major i Llibertat, un projecte clau per a la millora de l’accessibilitat i la priorització dels vianants en el nucli antic de la vila. Aquesta actuació, que s’inicia des de la plaça de l’Ajuntament fins a la plaça de la Creu, té com a objectiu transformar aquesta zona emblemàtica en un espai més amable, segur i sostenible.
El projecte té com a finalitat principal transformar els carrers Major i Llibertat en espais més accessibles i prioritaris per als vianants. Amb aquesta intervenció, es busca reduir el trànsit de vehicles al centre històric, modernitzar i embellir l’entorn, i dinamitzar l’activitat social, cultural i comercial d’una de les zones més icòniques de la vila.
L’obra inclou la renovació de paviments, clavegueram, xarxes de subministraments i enllumenat públic, així com la incorporació de nova jardineria. El termini previst d’execució és de nou mesos, i es portarà a terme per l’empresa Coaypa Obres i Serveis.
AFECTACIONS PER MOBILITAT I RECOLLIDA DE RESIDUS
- Tall de trànsit rodat: Els accessos als carrers Major i Llibertat quedaran restringits mentre durin les obres. Es senyalitzaran els talls viaris i aquí també trobareu els plànols senyalitzats.
- Modificació de la recollida de residus:
- Residents del c. Llibertat i c. Major fins a la Riera Lleixiu: deixaran bosses i cubells al tancat provisional del c. Trasmuralla (al costat del contenidor de vidre).
- Residents del c. Major des de la Riera Lleixiu fins a la Plaça de la Creu: deixaran bosses i cubells al tancat de la mateixa Plaça.
AVÍS A LES PERSONES RESIDENTS:
Si algun veí necessita realitzar altes o modificacions amb companyies de serveis d’electricitat o gas, es recomana contactar-hi abans que comencin les obres, ja que poden aprofitar condicions avantatjoses durant el període d’execució.
L’Ajuntament agraeix la comprensió i col·laboració de la ciutadania davant les possibles molèsties que es puguin generar durant les obres.
