Us informem que el pròxim diumenge 6 d'octubre se celebrarà la Fira de l'Aigua, des de les 10 h del matí fins a les 19.30 h del vespre.
Aquesta afectarà els següents carrers: Carrer Vall-llobera (en el tram Ctra./ Llagostera fins C/Termes Romanes), Plaça de l'U d'octubre 2017, Plaça Cruïlles, carrer de Sant Grau (entre C/Vall·llobera i ermita de St. Grau), Camí Ral de Santa Coloma, Plaça de l'ermita de Sant Grau, el C. Pla i Daniel i Plaça dels Donants.
Com a veí de les zones anteriorment indicades us comuniquem que en els carrers esmentats hi haurà limitacions i restriccions d'aparcament des dels inicis dels muntatges i fins als desmuntatges del mateix diumenge 6 d'octubre i que tampoc es podrà circular des de les 8 h fins a la 20 h del diumenge.
Alhora, recordem als veïns amb guals i garatges amb sortides de vehicles dins de la zona d'activitats que tampoc podran treure els cotxes en l'horari anteriorment indicat.
Excepcionalment, per muntatges d'infraestructures, la Plaça dels Donants ja quedarà tancada per a la circulació i l'estacionament des del dissabte 5 d'octubre a primera hora del matí.
