Obertes les inscripcions per a la VI Marxa pels Valents que recull fons per a la investigació del càncer infantil

  • Es presenta la VI Marxa Pels Valents en companyia d’en Marc, un nen de 8 anys en tractament al SJD Pediatric Cancer Center
  • La marxa se celebrarà el 25 de febrer i té l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del càncer infantil. 
  • L’organització es marca com a fita arribar a les 1500 persones participants.
  • La iniciativa, impulsada per la Policia Local de Caldes, ha recaptat fins a dia d’avui, a nivell català, ja 800.000 euros.

 Ahir tarda es va presentar la nova edició de la Marxa Pels Valents. La marxa, que arriba ja a la seva sisena edició, segueix amb el mateix objectiu de sempre: recaptar fons per la investigació del càncer infantil.

La presentació que es va portar a terme al Balneari Vichy Catalan, hi van assistir el primer tinent d’alcalde, Sergi Mir, el sotsinspector en cap Xavier Muñoz, la direcció de Vichy Catalan, així com en Marc i la seva família. En Marc és un noi de 8 anys que s’està tractant actualment al SJD Pediatric Cancer Center.

La VI Marxa pels Valents es farà el pròxim 25 de febrer. La iniciativa, impulsada per la Policia Local de Caldes, vol superar la xifra tant de diners recaptats com d’inscrits. L’any passat es va batre el rècord de persones inscrites amb gairebé 1.500 participants. L’objectiu d’aquesta edició és arribar a superar els 1.500 inscrits.

El sotsinspector de la Policia Local, Xavier Muñoz, ha parlat de les ganes de continuar treballant per la causa: “la marxa #PelsValents ja és una marxa consolidada, però seguim treballant amb les mateixes ganes i l’entusiasme del primer dia”. “Durant l’any portem a terme diferents iniciatives solidàries, però aquest dia és molt especial per a nosaltres”.

El primer tinent d’alcalde, Sergi Mir, ha destacat “ens trobem davant d’una causa noble en la qual el poble de Caldes es bolca i ens sentim molt satisfets en veure com es materialitza la iniciativa en la recerca del càncer infantil”. A part, ha remarcat que “com a poble ens cohesiona i ens uneix perquè el poble es posa darrera d’aquesta causa i treballa per a ella”.

Marc Solanas, director General de Vichy Catalan, un dels patrocinadors de l’activitat, ha afirmat: “estem molt contents d’aportar el nostre granet de sorra en la iniciativa. Ens sentim orgullosos de donar suport i ho seguirem fent”.

A la presentació també han assistit entitats locals molt involucrades en el projecte com el Club Excursionista de Caldes de Malavella o Protecció Civil Caldes.

Inscripcions VI Marxa #PelsValents

Les inscripcions per a la sisena edició de la Marxa #Pelsvalents, que se celebrarà el pròxim 25 de febrer del 2024, estan obertes. Enguany es proposen de nou dues opcions de recorregut a peu, una de 7 i una de 10 quilòmetres; i en bici una de 13 i una de 28 quilòmetres. El cost de la inscripció és de 13 € amb esmorzar inclòs. A més, els primers 500 dorsals inscrits seran obsequiats amb la tradicional samarreta de la jornada, que enguany és d’un verd esperança com no podia ser d’una altra manera, i la resta amb una bossa. L’hora de la sortida, sera de les 9-9.15 h des de la Rambla del Rufí, i enguany, com a novetat, s’escalarà la sortida per augmentar la seguretat de les persones participants.

Les inscripcions poden fer-se de manera online, a partir d’avui, a través de https://www.inscripcions.cat/pelsvalents2024.

Els orígens de la campanya

L’1 d’octubre del 2017, en el marc de la Fira de l’aigua, el cos de la Policia Local de Caldes de Malavella va fer una tallada de cabell per recollir cuetes per fer perruques per nens i nenes malalts de càncer. Vist l’èxit de la recollida l’aleshores Sergent en cap Xavier Muñoz es va reunir amb dos caps de policia d’altres poblacions per compartir les bones sensacions. De la trobada va sorgir la idea de fer escuts solidaris i la campanya s’ha escampat per tot Catalunya. De moment hi ha més de 200 municipis col·laborant en la campanya #PelsValents a través dels cossos de Policia Local, Protecció Civil, IPAs, o d’altres. També hi ha cossos implicats fora de Catalunya. Gràcies a lesiniciatives de tothom s’han recaptat fins ara més de 800.000 euros  que s’han entregat a l’Hospital Sant Joan de Déu, i la voluntat és continuar recaptant fons.

La iniciativa, que va començar amb escuts termo adhesius, ara ja compta amb una gran varietat de productes solidaris d’entre els que s’hi poden trobar mascaretes, rellotges intel·ligents, ambientadors, polseres de silicona, casquets de bany, dessuadores, tasses, agendes, aurículars o loteria de Nadal entre d’altres. 

 

 

Attachments:
Download this file (Recorreguts marxa.pdf)recorregut 2024[ ]
Download this file (samarretes VI MARXA PELS VALENTS VERD.pdf)Samarrets 2024[ ]