Aquest cap de setmana l'Escola Esportiva Municipal ha celebrat la 20a edició de les Colònies.
Sortida de cap de setmana, de divendres a diumenge, amb els infants de 1r a 6è de primària. L'any 2001 se'n va fer la primera edició, i només s'han aturat per la COVID durant 3 anys.
Els seus impulsors, l’Irene Santa i en Josep Ma Jou -de l'empresa TOT OCI, SL- presents en totes les edicions s'han envoltat enguany d'un equip de 10 joves, tots ells exalumnes de l'EEM i actualment tècnics i/o voluntaris al projecte de formació esportiva i de valors municipal.
Més de 80 infants han compartit i gaudit d'un cap de setmana intens, amb moltes propostes i activitats de l'educació en el lleure, i en plena convivència amb la resta de participants i l'equip educatiu. Com a bon aniversari els impulsors van preparar una sortida sorpresa per a participants i voluntaris al Gran Prix de Gualta.
