La Policia Local deté un individu per robatori amb força

 

  • La Policia local de Caldes de Malavella va detenir ahir diumenge, 13 d’agost, una persona relacionada amb robatori al carrer Lluís Companys.

Una patrulla de la Policia Local que es trobava de servei a la zona centre va ser alertada a les 10 hores, que una veïna de Caldes havia rebut una estrebada per darrere robant-li la bossa de mà i fent-la caure a terra. I que la persona havia fugit direcció l’estació.

A l’alçada del carrer Doctor Furest, la Policia Local observa a un individu amb les mateixes característiques que en veure’ls comença a córrer i que finalment és interceptat al camí sense sortida del costat del túnel del carrer Ponent. En el moment de la detenció es localitza les pertinences de la veïna agredida. El detingut va ser traslladat a les dependències de la PGME i passarà a disposició judicial.

Aquesta actuació s’emmarca en un dispositiu específic de vigilància establert per Policia Local per donar resposta ràpida a possibles robatoris en el municipi.