La Biblioteca de Caldes de Malavella fa 29 anys!

 

La Biblioteca Francesc Ferrer i Guàrdia va ser inaugurada el 13 de febrer del 1992 i enguany celebra el seu 29è aniversari, tot adaptant els actes de l’efemèride a les circumstàncies provocades per la Covid-19.

 

Divendres, 12 de febrer de 2021

Demà dissabte 13 de febrer la Biblioteca Municipal de Caldes de Malavella celebra el seus 29 anys d’història. Per commemorar els seus anys de servei, es podrà gaudir virtualment a través del perfil d’Instagram de la Biblioteca d'una hora del conte amb Assumpta Mercader, que ha estat una figura molt lligada als orígens de l’equipament. També es podrà escoltar a Caldes FM una edició del programa "solucions provisionals" dedicada a les biblioteques. Per acabar la celebració, es podrà veure, també a les xarxes socials, un vídeo gravat amb els “superlectors del 2020” recomanant els seus llibres preferits.

 

Al llarg d’aquests anys la Biblioteca Francesc Ferrer i Guàrdia s’ha convertit en un equipament imprescindible i propulsor de la cultura al municipi. En aquest sentit ha rebut distincions com el premi a la innovació atorgat pel Departament de Cultura de la Generalitat pel projecte El Gust de la paraula, que aconsegueix unir la gastronomia i literatura. Aquest és un projecte impulsat conjuntament amb l’Oficina de Turisme de Caldes de Malavella. Cal remarcar que la Biblioteca també acull el Premi de Microliteratura Joaquim Carbó, un concurs de literatura que aquest març celebra la seva divuitena edició, entre d’altres iniciatives.