Aquest any 2018 l’Àrea de Joventut estem de celebració! Ja fa 10 anys que es va inaugurar l’Espai Jove Ca la Romana, l’equipament juvenil de Caldes!
Per celebrar-ho, us proposem un dia ple d’activitats, organitzades majoritàriament per joves o entitats del poble!
Aquest serà el dissabte 20 d’octubre a partir de les 17h de la tarda als exteriors de l’Espai Jove, aquí teniu la programació:
- 17h Acte de celebració , presentació de l’Audiovisual “10 anys creixent amb tu” creat per la Júlia Riera i l’Aina Quintana, i bufada d’espelmes popular
- 18h Tallers variats dinamitzats per Ca la Romana, la monitora del Pati Obert, la Bibliotecària de Caldes i el Petit Fornet, amb berenar inclòs!
- 19’45h Exhibició del grup de Hip – Hop New Bronx, de joves caldenques, Escola Enface
- 20h 2a Presentació del projecte “Per a tu, per a mi, per a totes”, audiovisual contra el sexisme d’un grup de joves de Caldes i posteriors dinàmiques preparades per les joves
- 21h Sopar – botifarrada a preu popular
- 22h Concert amb FOK i Feels from above Dj’s organitzat per Joves Intrèpids
A més, recull i exposició de fotos d’aquests 10 anys a la sala polivalent de l’Espai Jove!
Hi esteu tots/es convidats/des, us hi esperem amb molta il·lusió!
Podeu seguir la difusió de cadascuna de les activitats que es faran a l’esdeveniment crear al Facebook de l’Espai Jove!
Organitza: Espai Jove Ca la Romana i Ajuntament de Caldes de Malavella
Col·laboren: Joves intrèpids, Petit Fornet, Biblioteca, Grups de joves caldenques (Audiovisual contra el sexisme i grup Hip Hop), Pati Obert, Baowatt produccions oníriques, Escola Enface.
Texto compuesto con el mejor editor HTML en línea. Suscríbase a una suscripción a HTMLG para eliminar mensajes similares de los documentos editados.
